13 Eylül 2008 Cumartesi

7 yaş öğrenci kahvaltısı



İrem ve Pelin krebi seviyorlar biliyorsunuz. Sabah okula giderken farklı seçenekler hazırlıyoruz babalarıyla. En rağbet gören kahvaltı monusu krep-kakaolu süt ve bal üçlüsü. Gerçi Pelinciğim sen bal yerine nutellayı tercih ediyorsun ama zalim annen balda ısrarlı:-) Affet kuzucum beni. Krep tarifi daha önce verilmişti.
Görmek isterseniz tıklayınız > krep tarifi
Bedava reklamlar:)
Bardak: Gural porselen ART koleksiyon
Tabak: Kütahya Porselen
Kase: Paşabahçe borcam
Masaörtüsü: English Home
Tatlı kaşığı :Jumbo
Mekan: Evimizin balkonu
Krep, Tefal'in krep tavasında pişirildi (Eylül 2008 itibariyle 29 YTL), pişirilirken Pınar'ın pastörize tereyağı kullanıldı

10 yorum:

Halenze dedi ki...

yeni nesil böyle işte krepler mrepler. bizim zamanımızda saat hiç farketmez di dayarlardı un çorbasını içine ekmek doğrayıp. şanslı nesil vesselam:))

Emelin Mutfagi 01(Emel Ceyhun SABIR) dedi ki...

şimdi herşey farklı:) ama güzel:) dayama konusuna gelince analar kuzularının onune dayıyorlar yine demerak etmeyin:)) sevgiler emel

İlker Ergin dedi ki...

Benim oğlumunda en sevdiği kahvaltı mönüsüdür.Krep ve kakaolu süt.Tabiki balsız:(((Nedense balı sadece bir türlü yediremiyorum.Ancak ilaç gibi kaşıkla günde iki kez verebiliyorum.
Ellerinize sağlık.sevgiler...

Feyza Fidan dedi ki...

Emelcim harika bir menü vallahi, hem doyurucu hem besleyici..Allah zihin açıklığı versin kuzularına..
Öpüyorum seni..

sarımutfak-hande dedi ki...

ziyaretin için teşekkür ederim krebi bende severim ve yaparım ellerine sağlık cnm
sevgilerimle

Emelin Mutfagi 01(Emel Ceyhun SABIR) dedi ki...

ilkericgim babamd abal konusunda bize teror estirirdi simdi cok seviyoruz, zorlamak mı iyi zorlamamak mı , bu bir sır:) sevgiler emel

Emelin Mutfagi 01(Emel Ceyhun SABIR) dedi ki...

teşekkürler Sevgili Feyza:)

sarımutfak-hande dedi ki...

cnm yorum için teşekkür ederim beyenmene sevindim.ekmekliği safranboludan aldım.kabak salatasına gelince 3 kabak salata için yeterli kalan üç taneyide şakşukaya koyabilirsin.öptüm kocaman kocaman

pelince dedi ki...

Adaşımı duydum geldim hemen :) Aynı problemleri yaşıyoruz,bizdede sabah kahvaltısı bir muamma...Bir dilim labneli ekmek ve süt zar zor yeniliyor..Krep için ellerine sağlık...
Adanalısın sanırım,en samimi arkadaşımda adanalı :)tekrar çok memnun oldum...

Ayten dedi ki...

Benim çocuklarımda krebi çokk severr.. Ben arasına beyaz peynir koyup rulo halinde sarıyor, sıcak fırında bir süre daha pişiriyorum Peynirler eriyooo mis gibi oluyorr..

Powered By Blogger
Google Gruplar
ikizanneleri
Bu grubu ziyaret et